Sagene skole program 17. mai 2018

SE VEDLEGG: Brev til foresatte 17.mai

08:00-08.30

• Flaggheis og flaggsignal v/skolemusikken og Sagene Janitsjar
  • Skolemusikken og Sagene Janitsjar spiller "Ja, vi elsker"
  • Rektor ønsker velkommen og deler ut årsmedaljer til korpsmedlemmer
  • Tale for dagen v/elevrådsleder

08:30: Togoppstilling ved skoleporten. Sagene Janitsjar, fane, flaggborg, korps, 1.tr, 2.tr, 3.tr. osv.

08:45: Avmarsj fra skoleporten til Kongens gate.

PRAKTISKE OPPLYSNINGER:

• Vi har oppstillingsplass i Kongens gate.
  • Det kan for de minste være krevende å først gå hele veien fra skolen til byen, og deretter i toget i sentrum. Ta dette i betraktning ved påmelding. Spesielt gjelder dette 1. trinn.
  • Det er kun elever, lærere og utvalgte foreldreledsagere som kan gå i hovedtoget opp Karl Johan.
  • Vi avslutter toget i Rosenkrantz gate (1c) ca. kl. 11.15. Vær presise når dere henter barna. Se vedlagt kart for hvor barna skal hentes (merket 1c).
  • Foresatte som skal hente barn i en av sidegatene til Rådhuset anbefales å se på toget fra sørsiden av Karl Johans gate, da er det enkelt å komme seg til hentestedet i Rosenkrantz gate.

Vi vil legge ut noe informasjon på skolens Facebook-side underveis i toget.